• نمایندگی رسمی ایسوس 45102-021
تعمیر موبايل ايسوس
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تعمیر موبايل ايسوس Zenfone 2 Plus Deluxe

 

برقراری تعادل بین مشخصات سخت‌افزاری، امکانات و طراحی ظاهری معمولا در گوشی‌های بالارده‌ی شرکت‌های مختلف دیده می‌شود. شرکت «ایسوس» هم سعی کرده است که در گوشی‌های بالارده‌ی خود این تعادل را به وجود آورد تا خریداران با خیال راحت این سری از گوشی‌ها را انتخاب کنند. گوشی «ایسوس ذنفون 2 پلاس دیلاکس» (Asus Zenfone 2 Plus Deluxe) از سری گوشی‌های بالارده‌ی این شرکت است که در کنار ظاهری زیبا و چشم‌نواز، امکانات قابل‌قبولی برای کاربران فراهم کرده است.

 

سخت‌افزاری قدرتمند، دو دوربین که می‌توانند تصاویری مطلوب ثبت کنند، نمایشگری بزرگ که برای دیدن فیلم، وبگردی و بازی مناسب به نظر می‌رسد، امکان استفاده از دو سیم‌کارت و اینترنت پرسرعت نسل چهارم. ذنفون 2 را می‌توان یکی از گوشی‌های قدرتمند ایسوس دانست. استفاده از تراشه‌ی ساخت شرکت اینتل و 4 گیگابایت رم باعث می‌شود تا این گوشی به‌راحتی از پس پردازش‌های سنگین برآید. پردازنده‌ی مرکزی 4هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR G6430 برای بازی‌کردن هم مناسب هستند. در این گوشی می‌توانید از دو سیم‌کارت و امکان اتصال به اینترنت نسل چهارم بهره ببرید؛ همچنین ذنفون 2 در حدود 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که می‌توان آن را به کمک کارت حافظه‌ی جانبی تا 128 گیگابایت دیگر افزایش داد.

 

اگر این مجموعه‌ی سخت‌افزاری را در کنار نمایشگر 5.5اینچی ذنفون 2 در نظر بگیریم، متوجه خواهیم شد که این گوشی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای بازی‌کردن باشد. نمایشگری مجهز به فناوری IPS که تراکم 403 پیکسل بر اینچ را نمایش می‌دهد و علاوه‌بر بازی‌کردن می‌تواند برای وبگردی، مطالعه و حتی دیدن فیلم هم مطلوب باشد. دوربین‌های ذنفون 2 با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی، از مزیت‌های آن به شمار می‌آیند. دوربین اصلی به فلشی از نوع LED دورنگ مجهز شده است و ویدئوهایی با رزولوشن fullHD ضبط می‌کند. برای سنسور دوربین سلفی دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته ‌شده است تا نور بیشتری جذب کرده و درنتیجه تصاویر روشن‌تری ثبت کند. ازطرفی طراحی ظاهری گوشی هم زیبا به نظر می‌رسد.

 

تراش‌هایی روی قاب پلاستیکی پشت گوشی وجود دارند که نور را در زوایای مختلف بازتابش می‌کنند و جلوه‌ی زیبا و چشم‌نوازی به قاب پشتی گوشی می‌بخشند. وزن این گوشی با توجه به‌اندازه و جنسش، نسبتا زیاد و در حدود 170 گرم است و البته ضخامتی 10.9 میلی‌متری دارد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به باتری آن با ظرفیت مطلوب 3000 میلی‌آمپر ساعت و اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 5.0 با امکان به‌روزرسانی به جدید‌ترین نسخه اشاره کرد.

 

ذنفون 2 به‌عنوان یکی از گوشی‌های بسیار قدرتمند ایسوس، با توجه به بازه‌ی قیمتی‌اش به امکانات مطلوبی مجهز شده است. نمایشگر 5.5اینچی با تراکم 403 پیکسل بر اینچ، سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی Atom Z3580 به همراه 4 گیگابایت رم، امکان استفاده از دو سیم‌کارت و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G و ظاهری زیبا از ویژگی‌های این گوشی محبوب ایسوس هستند. بعد از توضیحاتی که درباره‌ی خود گوشی بیان شد، این نکته را فراموش نکنید که این محصول برای اولین بار به صورت یک پکیج عرضه شده است. در این پکیج دو کاور، آنتی‌ویروس ویرا، محافظ صفحه‌نمایش، فلاش سلفی، یک عدد مونوپاد و یک کارت هدیه‌‎ی اینرتت یک‌ماهه به همراه ایسوس ذنفون 2 دیلاکس قرار گرفته است. نوع انتخاب محصولات موجود در این بسته موجب شده است تا کاربری محصول برایتان راحت‌تر شود و بتوانید با صرف هزینه‌ی کمتر، محصولات کاربردی بیشتری را به همراه گوشی موبایل خریداری کنید.

 

موبایل ایسوس

نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس، تعمیرات موبایل ایسوس در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات موبایل ایسوس ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ بالاترین سطحی کیفی خدمات و کسب رضایت تمامی مشتریان ساخته است. کادر فنی تعمیرات موبایل ایسوس در راستای رسیدن به این اهداف، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح فنی و کیفی خدمات، تمامی سرویسهای ارائه شده در این مرکز را گارانتی نماید.

کارشناسان فعال در مرکز تعمیرات موبایل ایسوس ضمن آشنایی با ویژگی‌های خاص این تولیدات، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات خاص تعمیر -که بالاترین سطح سازگاری با موبایل های ایسوس را دارند- قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در موبایل ایسوس هستند.

تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی ایسوس صورت می پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

 

 

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از برترین تعمیرکاران و متخصصان در حیطه تعمیرات بهره می برد. کارشناسان حاضر در نمایندگی ایسوس به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می نمایند.

کاربران گرامی می توانند پیش از مراجعه به نمایندگی ایسوس مشکلات و پرسش های احتمالی خود را به صورت تلفنی و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارند و راهنمایی ها و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

 

 
تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیرات سخت افزاری انواع لپ تاپ ایسوس

تعمیر آل این وان ایسوس

تعمیر آل این وان ایسوس

تعمیرات انواع آل این وان ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیرات انواع تبلت ایسوس

تعمیر موبایل ایسوس

تعمیر موبایل ایسوس

تعمیرات انواع گوشی های موبایل ایسوس

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیرات انواع تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس

تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس

تعمیرات انواع تجهیزات شبکه ایسوس

 

خدمات نمایندگی ایسوس

عیب یابی و تعمیر تبلت ایسوس , عیب یابی و تعمیر لپ تاپ ایسوس , عیب یابی و تعمیر آل این وان ایسوس , عیب یابی و تعمیر مانیتور ایسوس , عیب یابی و تعمیر مودم ایسوس , عیب یابی و تعمیر موبایل ایسوس , عیب یابی و تعمیر مادربرد ایسوس , عیب یابی و تعمیر کارت صدا ایسوس , عیب یابی و تعمیر کامپیوتر ایسوس , ارائه خدمات مرتبط با شبکه و سرور در نمایندگی ایسوس , تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه ی اورجینال و با کیفیت در نمایندگی ایسوس

 

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی ایسوس می‌باشد.