• نمایندگی رسمی ایسوس 45102-021
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس

 تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس ، نصب ، راه اندازی و رفع مشکلات شبکه ، رفع مشکلات سرور ، مودم ، سوئیچ و روتر توسط متخصصین ارشد شبکه  انجام می گردد. نمایندگی ایسوس برترین متخصصین شبکه را به همکاری فراخوانده است. متخصصین تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس از بین برترین متخصصین کشور انتخاب شده و دراین بخش مشغول به فعالیت هستند.تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی ایسوس صورت می‌پذیرد. شایان ذکر است نمایندگی ایسوس یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس است. کارشناسان فعال در مرکز تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس ضمن آشنایی با  تجهیزات شبکه، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات مدرن  قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده  در تجهیزات شبکه  می‌باشند. لازم به ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز دارای گارانتی می باشد.

 
شما می توانید همین الان با شماره 02145102 نمایندگی ایسوس تماس بگیرید.
 

تعمیرات سرور ایسوس

تعمیرات سرور ایسوس در نمایندگی مجاز ایسوس به صورت تخصصی و با امکانات مدرن انجام می گردد. در مورد ویژگی های سرور باید گفت : سرورها کامپیوتری متصل به اینترنت گفته می شود که حاوی یک یا چند وب سایت می باشد. سرورها برای اتصال به شبکه جهانی در نتیجه آن، سایت های خود را در معرض عموم قرار دهند، بایستی تنظیمات خاصی را پشت سر گذارند. اول از همه اینکه، یک سرور برای آنکه از سرورهای دیگر در شبکه جهانی وب متمایز شود، نیاز دارد تا نام مخصوص بخود داشته باشد . درست همانند دنیای واقعی که هر فردی توسط نام خود، از فرد دیگر قابل تشخص می باشد. به این ویژگی موجود در سرورها، اصطلاحا، nameserver گفته می شود. تعمیرات سرور ایسوس نیاز به حضور کارشناسان و مهندسین آشنا به علم الکترونیک و کامپیوتر دارد .

 

تعمیرات روتر ایسوس

تعمیرات روتر ایسوس با روش های مدرن و اصولی  در نمایندگی مجاز ایسوس انجام می گردد . روتر یکی از دیوایس هایی است که در شبکه  مورد استفاده قرار می گیرد.در لایه ی سوم OSI لایه Network کار می کند . Router بین شبکه های مختلف مسیر یابی می کند . دقیقا به همین دلیل باید حداقل دو عدد اینترفیس داشته باشد که Net ID های آنها حداقل یک بیت با هم فرق داشته باشند.شرکت های زیادی هستند که تجهیزات شبکه مانند Router و دیگر دیوایس های مورد استفاده را تولید می کنند . به این سبب Router ها نیز برند ها و مدل های مختلفی دارند . رسالت مهمی که مرکز تعمیرات روتر ایسوس دنبال می نماید این است که کاربران بنوانند با صرف هزینه ای که می نمایند بیشترین بهره را ببرند .

همان گونه که مستحضر هستید ، نمایندگی ایسوس  از جمله  شرکت های معتبر در زمینه ی تعمیر تخصصی دستگاه های الکترونیکی و ارتباطی می باشد . این شرکت تاکنون به واسطه ی کادری مجرب و تجهیزات پیشرفته موفقیت های ارزنده ای را به دست آورده است . مرکز تعمیر روتر ایسوس مرکز فوق تخصصی تعمیرات با ارائه ی گارانتی می باشد . شایان ذکر است ، مرکز تعمیر ایسوس وارد کننده قطعات اورجینال نیز می باشد . از این رو کارشناسان فنی مجموعه درصورت لزوم به جایگزینی قطعه از قطعه ی اورجینال استفاده می نمایند . مرکز تعمیرات ایسوس به ارائه ی خدمات مختلف از جمله: ۱-  مشاوره ی کامل و حرفه ای ۲- عیب یابی و آنالیز قعات دستگاه ۳- سرویس کامل در کمترین زمان و با کیفیتی بی نظیر مبادرت می ورزد .

 

تعمیرات سوئیچ ایسوس

تعمیرات سوئیچ ایسوس در نمایندگی ایسوس توسط متخصصین شبکه انجام می گردد. سوئیچ، بخشی از تجهیزات اکتیو (Active) شبکه است که کارشناسان نمایندگی asus، تجربه‌ای چندین ساله در نصب و راه‌اندازی آن دارند. سوئیچ  بخشی از تجهیزات مورد استفاده در پیاده‌سازی یک شبکه است که کاربرد آن اتصال چند شبکه محلی به یکدیگر است. این‌کار توان عملیاتی شبکه را ارتقا می‌دهد. با استفاده از سوئیچ، کاربران مختلف قادر خواهند بود اطلاعات مختلف را از طریق یک شبکه و به صورت همزمان ارسال کنند.

 

جهت تعمیرات سوئیچ ایسوس برترین متخصصین کشور را به همراهی فراخوانده ایم. همچنین امکانات و ملزومات مدرن جهت تعمیرات هر محصول در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است ، متخصصین  اتعمیرات ایسوس با بکارگیری دو آپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل نسبت به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه کاربران اقدام می نمایند . چنانچه مشتریان مایل باشند از آپشن سرویس در مرکز استفاده نمایند باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند .

 

تعمیرات مودم ایسوس

تعمیرات مودم ایسوس ، در لیست خدمات نمایندگی ایسوس گنجانده شده است. مودم یکی از ابزارهای رایانه ای و پرکاربرد برای اتصال دو کامپیوتر به هم می باشد که  این دو کامپیوتر میتوانند هرکدام شبکه ای از رایانه ها باشند ، مودم است. برای اینکه متوجه نحوه کار یک مودم ADSL شویم ، باید ابتدا در مورد نحوه کار مودم های DSL ، صحبت کنیم. اتصال DSL یک ارتباط پرسرعت است که کاربران میتوانند هنگام اتصال به اینترنت از خطوط تلفن هم استفاده کنند. تعمیرات مودم توسط متخصصین و مهندسین نمایندگی ایسوس با امکانات و تجهیزات مدرن انجام می گردد.

این نوع از مودم ها نسبت به مودم های دیگر از سرعت بیشتری برخوردارند و نیازی به سیم کشی جدید نیز ندارد. متخصصین تعمیر مودم با توجه به نوع مودم شما اقدام به بررسی های لازم کرده و عیوب مربوطه را برطرف خواهند نمود. واحد تعمیرات مودم ایسوس تواناترین متخصصین را در زمینه نصب و راه اندازی مودم جذب نموده است . لذا هیچ گونه نگرانی در خصوص نصب ، راه اندازی و تعمیر مودم خود نخواهید داشت.

 

 

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی ایسوس مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از برترین تعمیرکاران و متخصصان در حیطه تعمیرات بهره می برد. کارشناسان حاضر در نمایندگی ایسوس به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می نمایند.

کاربران گرامی می توانند پیش از مراجعه به نمایندگی ایسوس مشکلات و پرسش های احتمالی خود را به صورت تلفنی و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارند و راهنمایی ها و اطلاعات لازم را دریافت نمایند

نمایندگی ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیرات سخت افزاری انواع لپ تاپ ایسوس

تعمیر آل این وان ایسوس

تعمیر آل این وان ایسوس

تعمیرات انواع آل این وان ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیرات انواع تبلت ایسوس

تعمیر موبایل ایسوس

تعمیر موبایل ایسوس

تعمیرات انواع گوشی های موبایل ایسوس

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیرات انواع تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس

تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس

تعمیرات انواع تجهیزات شبکه ایسوس

 

خدمات نمایندگی ایسوس

عیب یابی و تعمیر تبلت ایسوس , عیب یابی و تعمیر لپ تاپ ایسوس , عیب یابی و تعمیر آل این وان ایسوس , عیب یابی و تعمیر مانیتور ایسوس , عیب یابی و تعمیر مودم ایسوس , عیب یابی و تعمیر موبایل ایسوس , عیب یابی و تعمیر مادربرد ایسوس , عیب یابی و تعمیر کارت صدا ایسوس , عیب یابی و تعمیر کامپیوتر ایسوس , ارائه خدمات مرتبط با شبکه و سرور در نمایندگی ایسوس , تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه ی اورجینال و با کیفیت در نمایندگی ایسوس

 

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی ایسوس می‌باشد.