• نمایندگی رسمی ایسوس 45102-021
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تعمیر لپ تاپ ایسوس مدل E203NA A

 

تعمیر لپ تاپ مدل E203NA A ایسوس 

 

برخي از لپ‌تاپ‌ها كاملا براي كاربري عمومي و انجام امور معمول روزمره توليد شده‌اند و در طراحي آن‌ها به تمامي نكات مهم توجه شده است. يكي از اين لپ‌تاپ‌ها، مدل «E203NA» ايسوس است. اين لپ‌تاپ صفحه‌نمايش 11.6اينچي دارد و به دليل ابعاد نسبتا كوچك بدنه، ضخامت 1.69سانتي‌متري و وزن 980 گرمي، مي‌توان به‌راحتي و در يك كيف دستي معمولي آن را در هر شرايطي با خود حمل كرد.

 

بدنه‌ي اين لپ‌تاپ كاملا از پلاستيك ساخته شده است تا هم باعث كاهش وزن آن شود و هم قيمت تمام‌شده‌ي آن را پايين آورد. بااين‌حال ظاهر E203NA همچنان شيك و جذاب است و مقاومت خوبي هم در برابر فشار و خمش دارد و از يك شاسي قوي بهره مي‌برد. صفحه‌نمايش اين لپ‌تاپ يك نمونه‌ي ساده با پنل TFT، وضوح HD و روكش براق است كه شايد بهتر بود با توجه به نوع كاربري آن، از روكشي مات براي اين صفحه استفاده مي‌شدو در ضمن صفحه نمايش اين لپ تاپ تا 180 درجه باز مي شود. از امكانات قابل توجه اين لپ‌تاپ كوچك مي‌توان به كيبورد جزيره‌اي و تاچ‌پد يك‌تكه اشاره كرد كه كاملا كاربر را از تهيه‌ي ماوس و كيبورد جداگانه (براي كاربري معمول روزمره) بي‌نياز مي‌كند.

 

پورت‌ها هم تنوع خوبي دارند و روي لبه‌هاي دو طرف E203NA شاهد يك پورت HDMI، يك USB 3.1 Type-C، دو USB 3.0 و جك ۳.۵ ميلي‌متري اتصال هدفون و كارت‌خوان هستيم. دو بلندگوي استريو هم در اين لپ‌تاپ تعبيه شده كه خروجي آن‌ها از قسمت زيرين دستگاه است و كيفيت صداي خوبي دارد. براي چنين محصولي با توجه به رده‌ي كاربري و قيمتي، انتظار مواجهه با سخت‌افزارهاي چندان رده‌بالايي را نداشتيم. برهمين‌اساس، پردازنده‌ي مركزي Celeron N3350 اينتل، پردازشگر گرافيكي آنبرد، 4 گيگابايت رم و 500 گيگابايت حافظه‌ي داخلي، اين سخت‌افزارها را تشكيل مي‌دهند. ازطرفي باتري سه سلولي اين محصول عملكرد خوبي دارد و در شرايط وب‌گردي با اتصال WiFi و نور متوسط صفحه‌نمايش، تا ۱۰ ساعت روشن‌ماندن لپ‌تاپ را تضمين مي‌كند كه يك روز كامل كاري را پوشش خواهد داد. درمجموع اگر براي انجام امور معمول روزمره‌ي خود به يك دستيار كوچك، همراه و خوش‌قيمت نياز داشته باشيد، E203NA مي‌تواند انتخاب ايدئالي محسوب شود.

 

 

تعمیر لپ تاپ ASUS

تعمیرات لپ تاپ ایسوس یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که به دلیل پیاده‌سازی توسط تعمیرکاران زبده و متخصص از بالاترین سطح کیفی برخوردار است. کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار لپ تاپهای ایسوس و واکاوی تعداد بی‌شماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این محصول یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

برخی از ویژگی های تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس عبارتند از: رفع تمامی نواقص و خرابی‌های لپ تاپ ایسوس، ارتقاء عملکرد دستگاه به دلیل استفاده از برخی راهکارهای ویژه در حین تعمیر، گردگیری حرفه‌ای تمامی اجزا و قطعات، استفاده از تجهیزات پیشرفته و هوشمند تعمیر، تعویض قطعات از کار افتاده با قطعات اصل و اورجینال و … . شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز پیچیده ترین اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه خویش را رفع نموده و از دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط آسوده خاطر گردید.

 

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیرات سخت افزاری انواع لپ تاپ ایسوس

تعمیر آل این وان ایسوس

تعمیر آل این وان ایسوس

تعمیرات انواع آل این وان ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیرات انواع تبلت ایسوس

تعمیر موبایل ایسوس

تعمیر موبایل ایسوس

تعمیرات انواع گوشی های موبایل ایسوس

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیرات انواع تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس

تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس

تعمیرات انواع تجهیزات شبکه ایسوس

 

خدمات نمایندگی ایسوس

عیب یابی و تعمیر تبلت ایسوس , عیب یابی و تعمیر لپ تاپ ایسوس , عیب یابی و تعمیر آل این وان ایسوس , عیب یابی و تعمیر مانیتور ایسوس , عیب یابی و تعمیر مودم ایسوس , عیب یابی و تعمیر موبایل ایسوس , عیب یابی و تعمیر مادربرد ایسوس , عیب یابی و تعمیر کارت صدا ایسوس , عیب یابی و تعمیر کامپیوتر ایسوس , ارائه خدمات مرتبط با شبکه و سرور در نمایندگی ایسوس , تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه ی اورجینال و با کیفیت در نمایندگی ایسوس

 

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی ایسوس می‌باشد.