• نمایندگی رسمی ایسوس 45102-021
تعمیر تبلت ايسوس
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تعمیر تبلت مدل Fonepad 7 FE170CG ايسوس

 

شرکت تايواني ايسوس عاشق ماجراجويي است. اين شرکت فعال در حوزه تجهيزات الکترونيکي ، هيچ ترسي از به خطر افتادن محبوبيت روز افزون خود ندارد. ايسوس يک روز به سراغ فون پد مي‌رود، يک روز پد فون را رو مي‌کند، يک روز هم تلفن، تبلت و لپتاپ را در هم مي‌آميزد و محصولي عجيب و غريب خلق مي‌کند. قصد نداريم خلاقيت‌هاي اين غول تايواني را مرور کنيم، در عوض مي‌خواهيم به تکامل تدريجي يک محصول محبوب نگاهي بياندازيم.


ايسوس در ابتدا در سال 2012 از فون پد رونمايي کرد. محصولي با نمايشگري 7 اينچي که قرار بود دو پديده تلفن هوشمند و تبلت را با هم آشتي دهد. اين شرکت در فروش اين محصول بسيار موفق عمل کرد. ايسوس که تجربه توليد تبلت 7 اينچي گوگل، يعني نکسوس، را در رزومه خود داشت، در سال 2013 نسل بعدي فون پد را عرضه کرد. ايسوس اين تبلت را فون پد 7 ناميد و توانست با آن موفقيت‌ها قبلي خود را تکرار کند، به طوري که حتي مدل دو سيمکارته اين تبلت هم روانه برخي بازارها شد. تا اين که ايسوس در سال 2014 نسل جديدي از خانواده فون پدها را معرفي نمود. باز هم 7 اينچي همراه با قابليت مکالمه تلفني، اما اين بار از بهبود مشخصه هاي سخت افزاري خبري نبود؛ به طوري که معرفي اين محصول در همان ابتدا بسياري را بهت زده کرد.


فون پد 7 مدل (ASUS Fonepad 7 FE170CG) نسبت به نسل قبلي‌اش از طراحي بهتر، وزن کمتر و ابعاد مناسب‌تري برخوردار است. با اين حال در دو بخش صفحه نمايش و دوربين عقب‌گردهايي در اين محصول ديده مي‌شود. براي اين عقب نشيني ها تنها يک دليل منطقي مي‌توان يافت: پايين آوردن قيمت. ايسوس اين بار فون پد 7 را با يک طراحي بهتر، مشخصه هاي سخت افزاري تعديل شده و از همه مهم‌تر قيمتي بسيار مناسب روانه بازار کرده است. اين تبلت به نمايشگري از نوع LED Backlight WSVGA با رزولوشن 600 × 1024 پيکسل مجهز است. اين بدان معناست که تراکم پيکسلي نمايشگر تبلت مورد نظر ما حدود 169 پيکسل بر هر اينچ است. پردازشگر دو هسته‌اي Intel Atom Z2520 با فرکانس کاري 1.2 گيگاهرتز، به عنوان مغز متفکر اين تبلت عمل مي‌کند.

 

از ديگر مشخصه هاي سخت افزاري اين تبلت ايسوس مدل Fonepad 7 FE170CG مي‌توان به يک گيگابايت حافظه‌ي رم، 16 گيگابايت حافظه‌ي داخلي و باتري ليتيوم پليمري با ظرفيت 15Wh اشاره کرد. ايسوس يک دوربين 2 مگاپيکسلي در پشت دستگاه و يک دوربين 0.3 مگاپيکسلي در جلوي دستگاه تعبيه کرده است. اين تبلت به دو شيار سيم‌کارت مجهز است و همان‌طور که از نامش بر مي‌آيد قابيلت مکالمه تلفني دارد. وجود شيار microSD براي افزايش حافظه، GPS و پشتيباني از قابليت USB OTG از ديگر قابليت‌هاي مهم اين تبلت خوش ساخت هستند.

 

تعمیر تبلت ASUS

 یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ایسوس می باشد که در راستای بهبود و ارتقاء سطح کیفی تبلت های معیوب و پشتیبانی فنی از این محصول ارائه می گردد. دارندگان این محصول می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ایراد در این دستگاه به مرکز تعمیرات تبلت ایسوس مراجعه کرده و تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری مرتبط با این محصول را دریافت نمایند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس منحصر به سرویسی خاص نیست و کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به رفع و حل تمامی اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در این دستگاه هستند؛ برخی از این اشکالات عبارتند از: ویروسی شدن و آلودگی به نرم افزارهای خراب و یا بدافزار، خرابی سیستم عامل، خرابی بخش های مختلف سخت افزار نظیر باطری ها، شکستگی تاچ و ال سی دی، بروز اختلال در تاچ و… . تمامی تعمیرات مرتبط با تبلت ایسوس پس از عیب یابی صحیح آغاز گشته و تا بازیابی کیفیت اولیه محصول ادامه خواهد داشت. هزینه دریافتی پیش از اقدام به تعمیر، توسط کارشناسان این مرکز به طور تخمینی برآورد شده و به اطلاع صاحب دستگاه رسانده می شود تا در صورت تأیید مراحل مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه آغاز گردد.

 
تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیرات سخت افزاری انواع لپ تاپ ایسوس

تعمیر آل این وان ایسوس

تعمیر آل این وان ایسوس

تعمیرات انواع آل این وان ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیرات انواع تبلت ایسوس

تعمیر موبایل ایسوس

تعمیر موبایل ایسوس

تعمیرات انواع گوشی های موبایل ایسوس

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیرات انواع تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس

تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس

تعمیرات انواع تجهیزات شبکه ایسوس

 

خدمات نمایندگی ایسوس

عیب یابی و تعمیر تبلت ایسوس , عیب یابی و تعمیر لپ تاپ ایسوس , عیب یابی و تعمیر آل این وان ایسوس , عیب یابی و تعمیر مانیتور ایسوس , عیب یابی و تعمیر مودم ایسوس , عیب یابی و تعمیر موبایل ایسوس , عیب یابی و تعمیر مادربرد ایسوس , عیب یابی و تعمیر کارت صدا ایسوس , عیب یابی و تعمیر کامپیوتر ایسوس , ارائه خدمات مرتبط با شبکه و سرور در نمایندگی ایسوس , تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه ی اورجینال و با کیفیت در نمایندگی ایسوس

 

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی ایسوس می‌باشد.