• نمایندگی رسمی ایسوس 45102-021

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

تعمیر شارژر لپ تاپ ایسوس

کابل های شارژر لپ تاپ، تلفن و تبلت در طول زمان و استفاده زیاد خراب می شوند. در صورت خراب شدن شارژر، جایگزینی شارژر در یک لپ تاپ گران قیمت هزینه بالایی را در بر دارد اما می توان به راحتی از این هزینه اجتناب کرد. تا زمانی که هسته های شارژر آسیب نبینند و کابل همچنان کار کند، امکان تعمیر کردن شارژر لپتاپ وجود دارد. شارژر لپ تاپ ایسوس معمولا از استحکام بالایی برخوردار بوده و به راحتی خراب نمی شود. اما در صورت خرابی این شارژر می توان با مراجعه به نمایندگی لپ تاپ ایسوس نسبت به تعمیر کردن این شارژر اقدام کرد.

خرابی شارژر لپ تاپ ایسوس باعث می شود تا عمل انتقال و تبدیل جریان برق به سیستم صورت نگرفته و در نتیجه لپ تاپ قادر به شارژ کردن باتری نبوده و در نتیجه روشن نشود.

شما می توانید جهت دریافت خدمات تعمیرات شارژر لپ تاپ ایسوس با کارشناسان ما تماس گرفته و از راهنمایی های تخصصی آنها بهره مند گردید. در ادامه به مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس مراجعه نموده و شارژر خود را به دست متخصصین و تکنسین های حرفه ای ما بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن را عیب یابی نموده و در جهت تعمیر آن اقدام نمایند.

 

 
شما می توانید همین الان با شماره 02145102 نمایندگی ایسوس تماس بگیرید.
 

 

دلایل خرابی شارژر لپ تاپ ایسوس

خرابی شارژر لپ تاپ شاید مشکل ساده ای به نظر برسد اما می تواند موجب عمل کارکرد سیستم شما شده و کار شما را متوقف نماید. بنابراین نیاز است تا هرچه سریع تر نسبت به تعویض یا تعمیر آن اقدام نمود. اما چه دلایلی وجود دارد که منجر به خرابی شارژر می گردد؟ نوسانات برق یکی از اصلی ترین دلایل خرابی شارژرهای لپ تاپ است و می تواند منجر به سوختگی آنها گردد.

گاهی ممکن است آب و مایعات بر روی شارژر ریخته و مشکلاتی را در آن ایجاد نمایند. استفاده نادرست از شارژر مانند کشیدن بیش از حد کابل یا بد قرار دادن سوکت شارژر در جای خود می تواند سبب خرابی شارژر لپ تاپ ایسوس گردد.

برای تعمیر شارژر لپ تاپ ایسوس در ابتدا تست های مختلفی بر روی آن صورت می گیرد تا اطمینان حاصل شود که ایراد از شارژر است و مشکلی در لپ تاپ وجود ندارد. در نمایندگی تعمیرات شارژر لپ تاپ ایسوس تست هایی مانند متصل کردن لپ تاپ به یک شارژر سالم و تست کردن شارژر با استفاده از ابزاری به نام اهم متر از خرابی شارژر اطمینان حاصل می کنند و سپس اقدام به تعمیر آن می نمایند.

 

 تعمیر شارژر لپ تاپ ایسوس

تعمیر سوکت شارژر لپ تاپ ایسوس

یکی از خرابی های رایجی که در شارژرهای لپ تاپ ایسوس مشاهده می شود، خرابی سوکت شارژر است. با وجودی که سوکت شارژر قطعه کوچکی است اما خرابی آن می تواند به عدم شارژ باتری توسط شارژر منجر گردد و باید تعمیر و یا تعویض گردد. برای تعمیر کردن سوکت شارژر لپ تاپ ایسوس نیاز است تا لپ تاپ دیس اسمبل شده و قطعات لپ تاپ از یکدیگر جدا شوند. این کار نیاز به مهارت بالایی داشته و باید توسط افراد حرفه ای صورت پذیرد.

جا به جا کردن زیاد شارژر و باز و بست کردن دائم آن می تواند به خرابی زود هنگام سوکت شارژر منجر گردد. در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس، تعمیرات سوکت شارژر به صورت کاملا تخصصی و به صورت دقیق و حرفه ای توسط تکنسین ها و تعمیرکاران فنی انجام شده و این کار در زمانی کوتاه و با ارائه گارانتی صورت می پذیرد.

 

 

تعمیر کابل برق آداپتور شارژر لپ تاپ ایسوس

گاهی ممکن است هیچ گونه مشکلی در آداپتور و سوکت شارژر وجود نداشته باشد و تنها کابل آن دچار قطعی یا پارگی در برخی قسمت ها شده باشد و منجر به کار نکردن شارژر گردد. در این صورت، اگر کابل شارژر قابل جدا شدن باشد می توان به راحتی با تعویض کابل مشکل را برطرف نمود. اما در برخی شارژرها به ویژه شارژرهای جدید، کابل به آداپتور متصل است و در نتیجه امکان تعویض کابل وجود نخواهد داشت و نیاز به تعویض کلی شارژر است.

 

 

تعمیر برد آداپتور شارژر لپ تاپ ایسوس

آداپتور شارژر لپ تاپ ایسوس از یک برد اصلی تشکیل شده است که در برخی موارد آسیب دیدن این برد می تواند منجر به خرابی شارژر شده و عمل شارژ شدن اتفاق نیفتد. در ورودی برد آداپتور به کار رفته در شارژر لپ تاپ، از برق 220 ولت استفاده شده و دستکاری آن می تواند خطر برق گرفتگی و آتش سوزی را به دنبال داشته باشد. بنابراین توصیه می شود به هیچ عنوان اقدام به باز کردن آداپتور برای تعمیر آن ننمایید و این کار را به دست متخصصین این کار بسپارید.

همکاران ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس آماده اند تا به صورت تخصصی به تعمیر برد آداپتور شارژرر لپ تاپ ایسوس پرداخته و در صورت امکان مشکل آن را برطرف نمایند. در صورتی که هیچ راهی برای تعمیر برد وجود نداشته باشد توصیه به خرید یک شارژر اورجینال لپ تاپ ایسوس می گردد.

 تعمیر کابل برق آداپتور شارژر لپ تاپ ایسوس

 

تعمیر قطعات مدار شارژر لپ تاپ ایسوس

قطعات مختلف به کار رفته در شارژر مانند خازن ‌های مدار RCL اولیه، کابل برق ورودی، مدار پاور جک، خازن بزرگ اولیه مدار در صورتی که دچار ایراد و مشکلی گردند می توانند عمل شارژ کردن را دچار مشکل کنند. در صورتی که کابل برق آداپتور به پریز مدار لامپ سری متصل گردد و لامپ قادر به روشن و خاموش شدن نباشد به این معناست که مشکلی در قطعات مدار شارژر لپ تاپ وجود دارد.

تعمیر قطعات مدار شارژر لپ تاپ ایسوس باید به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی صورت پذیرد. شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر شارژر لپ تاپ ایسوس خود به مرکز مجاز و معتبر ایسوس مراجعه نموده و بهترین خدمات را به همراه گارانتی معتبر دریافت نمایید.

 

 

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران

نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران با برخورداری از متخصصین خبره و با تجربه در زمینه تعمیرات لپ تاپ ایسوس و تجهیزات وابسته به آن، اقدام به فروش و تعمیرات انواع لپ تاپ ایسوس و قطعات آن می نماید. در صورتی که شارژر لپ تاپ ایسوس شما کار نمی کند، از دستکاری آن خودداری کرده و آن را به نزدیک ترین نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران ببرید. تجهیزات و ابزارآلاتی که در این مرکز وجود دارد از استانداردهای روز دنیا بهره برده و در نتیجه تست و عیب یابی و تعمیرات شارژر به صورت اصولی و حرفه ای انجام می گیرد.

اصل مشتری مداری و انجام تعمیرات در زمانی کوتاه از اهدافی است که در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران رعایت می گردد. ارائه گارانتی معتبر و همچنین دریافت هزینه بر طبق تعرفه های موجود و شفاف بودن لیست هزینه ها باعث شده است تا این نمایندگی به یکی از مراکز تعمیراتی معتبر لپ تاپ ایسوس تبدیل شده و میزان بالایی از رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد.

 

 تعمیر قطعات مدار شارژر لپ تاپ ایسوس

 

 

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیرات سخت افزاری انواع لپ تاپ ایسوس

تعمیر آل این وان ایسوس

تعمیر آل این وان ایسوس

تعمیرات انواع آل این وان ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیرات انواع تبلت ایسوس

تعمیر موبایل ایسوس

تعمیر موبایل ایسوس

تعمیرات انواع گوشی های موبایل ایسوس

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیرات انواع تجهیزات کامپیوتر ایسوس

تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس

تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس

تعمیرات انواع تجهیزات شبکه ایسوس

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی ایسوس می‌باشد.